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Next Car Game: Wreckfest [Sammelthread]

Hallo tropenshorty, so weit war ich auch schon. Ich habe nur Zweifel, ob ich das richtig verstanden habe. Dich verstehe ich nun so, dass die "Digital Deluxe"-Version eben nur das eine Auto mehr, Wallpapers und einen Soundtrack der "normalen" Version voraus hat, man ansonsten aber auch mit der günstigeren Variante den vollumfänglichen Spielgenuss erhält.
 
Der Vollständigkeit halber:

-40%

http://store.steampowered.com/app/228380/?snr=1_7_15__13


"Thanks to our overhauled tire and suspension simulation model and the new next-generation DirectX 11 rendering engine you will be now able to enjoy more immersive racing experience than ever before, beautifully recreated with physically-based materials and lighting. We've also taken our vehicle damage simulation to the new level, so from now on you will be able to witness cars being brutally torn to pieces in unparalleled level of detail and quality. The update also introduces several engine optimizations to make sure you can enjoy the full glory of demolition racing in furious 24-player multiplayer games, something that only WRECKEST can offer. And that's not all: The latest version of the game features great new content such as cars and tracks as well as numerous improvements on all fronts as requested by our very own racing community.

We want to take this moment to thank you for the incredible support we have received during the Early Access phase of our game. This latest release of the game is not the end of the journey but the beginning, and thanks to you we now have a great base upon which we can build the game by adding more features and content as well as improving what we already have in order to make WRECKFEST the unrivalled racing experience that YOU want.

To celebrate the occasion WRECKFEST will be on Steam sale, starting from right now. Don't miss out your chance to join us on the track and experience the next level of full-contact racing and crashes today! Also don't forget to join our forums at WRECKFESTGAME.COM !"
 
Die google-Übersetzung: Dank unserer überarbeitete Reifen und Aufhängung Simulationsmodell und die neue Next-Generation DirectX 11-Rendering-Engine Sie können nun noch intensiveres Rennerlebnis als je zuvor genießen, schön mit physikalisch-basierten Materialien und Beleuchtung neu erstellt. Außerdem haben wir unsere Fahrzeugschäden Simulation auf die neue Ebene getroffen, so von nun an in der Lage, zu bezeugen Autos brutal in Stücke in unvergleichlicher Detailgenauigkeit und Qualität gerissen. Das Update bringt auch einige Motoroptimierungen um sicherzustellen, dass Sie die volle Herrlichkeit des Abbruchrennen in furious 24-Spieler-Multiplayer-Spiele, etwas, das nur WRECKEST anbieten können genießen. Und das ist nicht alles: Die neueste Version des Spiels bietet großartige neue Inhalte wie Autos und Strecken sowie zahlreiche Verbesserungen an allen Fronten, wie von unseren eigenen Renngemeinschaft angefordert.

Wir wollen diesen Moment nutzen, um Ihnen für die unglaubliche Unterstützung, die wir während des Early Access Phase unseres Spiels erhalten haben, zu danken. Diese neueste Version des Spiels ist es nicht das Ende der Reise, aber am Anfang, und dank euch haben wir jetzt eine ideale Basis, auf der wir das Spiel durch das Hinzufügen weiterer Funktionen und Inhalte sowie die Verbesserung, was wir bereits haben, um bauen um WRECKFEST die unvergleichliche Rennerfahrung, die Sie wollen.

Zur Feier des Tages WRECKFEST feiert auf Steam Verkauf stehen, ab jetzt. Verpassen Sie nicht Ihre Chance, um uns auf die Spur kommen und erleben Sie die nächste Stufe der Vollkontaktsport und stürzt ab heute! Vergessen Sie auch nicht, um unsere Foren auf WRECKFESTGAME.COM beitreten!
 
St.Bellof schrieb:
Hallo tropenshorty, so weit war ich auch schon. Ich habe nur Zweifel, ob ich das richtig verstanden habe. Dich verstehe ich nun so, dass die "Digital Deluxe"-Version eben nur das eine Auto mehr, Wallpapers und einen Soundtrack der "normalen" Version voraus hat, man ansonsten aber auch mit der günstigeren Variante den vollumfänglichen Spielgenuss erhält.

Richtig. Die haben es als DLC gemacht, weil die Kickstarter(Oder wo auch immer die Kampagne lief)-Geldgeber das gratis bekommen haben.
 
Ach schau an... Mal sehen was drin steckt...
Ergänzung ()

:D



Changelog wird noch vermisst...
 
Aus dem Nichts kommt ein Update, wird heute geladen.
 
Wow, gefühlt ein Jahr später...
Trotzdem freut es mich. :)

Man muss sich nun erst Autos kaufen.
Das Auto kann nun insofern beschädigt werden, dass es an Leistung verliert.
Und das kann schon nach dem ersten Rennen eintreten.
Theoretisch muss man dann einzelne Teile des Autos reparieren.
Theoretisch gibt es dafür auch eine Option.
Praktisch funktioniert das ganze nicht und man steht mit einem kaputten Auto da.
Oder übersehe ich etwas ?
Und wie kann man auf manuelle Schaltung wechseln ?
 
Zuletzt bearbeitet:
And here's the change log:

Engine:

* Physics improvements, more realistic geometry dynamics.
* Implemented joint-based steering rack implementation.
* Improved visual damage accuracy and realism, cars now deform more like they're made of sheet metal instead of paper or plastic.
* Implemented ambient occlusion maps for vehicles.
* Resurrected ambient shadow for vehicles, now affected by visual damage.
* Resurrected low frequency ambient occlusion for scenes.
* Running Steam client is no longer needed for dedicated servers.
* Again reduced dedicated server CPU load on empty servers.
* Improved tire adhesion audio, now reacts to different tyre conditions.
* Implemented basic anti-hacking measures: The game now detects in case there are modified or additional files in sensitive data folders, excluding art. In case modded content is is detected leaderboards are disabled. Multiplayer requires that the server and clients have the same modified files.

IMPORTANT NOTE: If you're persistently receiving an error message about data mismatch and can't pinpoint the culprit, please delete the whole 'data' folder and verify data integrity via Steam.

Gameplay:

* Added a new game mode: Sprint Cup, consisting of 3 heats of 2 lap races.
* Added basic part durability mechanic: parts now wear with use, lowering performance.
* AI opponents are now picked based on player's car class.
* Added a set of new AI opponents with different cars.
* Enabled ABS & TCS helpers in multiplayer.
* Fixed team race lap position points awarding.
* Improve lost tire and damage tracking in replay.
* Improved gamepad controls.

Upgrading:

* Implemented a new (placeholder) upgrading menu.
* Added a whole host of new vehicle parts.
* Implemented a placeholder marketplace.

User Interface:

* Improved chat functionality.
* Added an alert when a multiplayer event is about to start.
* Implemented more accurate option sliders when using a controller.

Tracks:

* Added a new race track: Mixed 1.
* Added a new race track: Tarmac 2.
* Added a new derby track: Lawn Mower Derby.
* Improved replay cameras on all tracks.
* Improved AI behaviour on all tracks.
* Added sunset weather.

Vehicles:

* Added a new vehicle: Lawn Mower with rag doll driver.
* Updated tyre model.
* Improved vehicle setups.
 
Hotfix ist draußen:

* Game should no longer crash while chatting in spectate mode.
* Reduced and unified vehicle part wear rates across the board.
* European 1 is now less prone to rolling over.
* Added proper material to Mixed 1 arm-cos.
* Fixed various graphical glitches on Tarmac 2.
* Resurrected backfire effect (American 2 pending).
 
Update 2015-12-03
General:General:
Added Inner Oval layout for Speedway 2.
Fixed Lawn Mower AI getting stuck at Mixed 1 start.
More info about parts is now available on the marketplace.
Paint job selection menu no longer goes off-screen.
Improved Tarmac 2 environmental art.
Improved engine torque curves and torque mappings.
Improved engine audio.
Suspension no longer gets 'stuck' when bounds are exceeded.
Fixed incorrect off-road surfaces on many tracks.
Added open and locked differentials.
Improved tyre model.
Improved AI generally.
 
Wreckfest wird, wenn es so weiter macht, richtig gut.
An sich fehlen dann bald nur noch die Minispiele :)
 
Bin es eben noch mal gefahren.
Wenn man allein auf der Strecke das FFB mal ein wenig testet, kommt man auf ein ganz brauchbares.
Leider gibt es noch eine Kupplung und die Schaltvorgänge, welche automatisch ablaufen sind grauenhaft. Pre Alpha sagte man bei pCARS immer.
Könnte, wenn es fertig ist, Spaß machen.
 
Ich kann mich nach wie vor nicht mit der Fahrphysik anfreunden. Irgendwann mal zu Beginn von Wreckfest gab es in einer Version ein herrlich nervöses Fahrgefühl, welches mich stark an Flatout 1 erinnerte. Selbst die Fahrphysik aus der Sneakpreview finde ich besser. :(
 
Mir gefällt die immer besser, Feedback mit t500 ist schon in Ordnung. Ich hoffe eher darauf, dass die sneak preview map und sowas noch dazu kommt
 
Zuletzt bearbeitet:
Ja finde ich auch, es wird immer besser! Man muss aber auch sagen dass das Spiel eine starke Ausrichtung für lenkräder hat.
 
Hotfix 2015-12-04
General:
-Dedicated server no longer crashes upon launching.
-AM2/AM3 now have correct parts shown in the marketplace.
-Speedway 2 Inner Oval is now more narrow and confined.
-Added reward scaling per event length and car class.
-Removed invisible object on Speedway, Figure 8 layout.
-Fixed money shown in lobby's market not updating after receiving race rewards.
-Reduced tendency of vehicles rolling over.
 
Update 2015-12-18

General:

* Added Mixed 2, a new rally-cross type track.
* Optimized dedicated server CPU usage.
* Improved visual damage scaling with network lag.
* Improved tyre model and suspension setups.
* Tweaked gamepad and keyboard controller.
* Added effect level-of-detail models to improve performance.
* Laps are no longer count when driving in the center of Speedway 2 Inner Oval.
* Improved Racing 2 environment and art.
* Added additional sound effects to user interface.
* Added two new tabs to options (Graphics and Gameplay) with settings split from the previous Display tab.
* Added volume sliders for garage ambient sounds and interface sound effects.
* Grass setting now affects density too, and all quality levels should perform somewhat faster.
* Optimized shadow quality settings and added one more level.
* Fixed a bug in the particle quality setting.
* Made low quality cubemap slightly faster.
* Made some more settings changeable on-the-fly.
 
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