Netgear ProSecure UTM25

tm0975

Captain
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3.215
hallo,

wir haben seit 2 monaten die o.g. firewall im einsatz und dazu habe ich 2 fragen

1. wie gelangt man an des 3 jahr service paket? wir haben dazu in den unterlagen nichts gefunden
2. hat jemand erfahrungen mit dem gerät oder der serie. wir sind mit der stabilität der firewall und insbesondere der vpn-funktionalität sehr unzufrieden. teilweise müssen wir mehrmehs am tag neustarten, da tunnel nicht mehr reagieren.

vielen dank vorab
 
Netgear hat alle Produkte der Prosecure Reihe eingestellt.

Subskriptionen kann man meines Wissens nur noch bis Laufzeit max Ende 2015 erwerben, danach sind die Produkte tot bzw.
bekommen keinerlei Signatur Updates mehr
 
also am besten zurück zum händler?
 
Korrektur...bis Ende 2016

NETGEAR is only allowing customers to register and activate Email or Web Subscription licenses with terms expiring on or before December 31, 2016. Subscription licenses with expiration dates beyond December 31, 2016 will be adjusted to have an end date of December 31, 2016. For detail information, please refer to Prosecure License FAQ.

Die Serviepacks kannst Du bei jedem Prosecure Händler erwerben...muss Dir nur klar sein das auch wenn Du ein 3 Jahres Paket kaufen solltest das Ganze nur bis 31.12.2016 läuft
 
Zuletzt bearbeitet:
Wir haben das Service-Paket für 3 Jahre beim Kauf des Produktes dabei. allerdings haben wir keine idee, wir wir es aktivieren können. nach einem monat war schluß mit service.
 
Du musst Dich auf dem Gerät / der Konsole einloggen, da ist dann irgendwo ein Feld wo man den Licence Key eingibt, danach ist es aktiviert

How do I activate my electronic license?
Before activating the license, ensure that the ProSecure product is connected to the internet. Refer to the product reference manual if you require assistance with configuring your internet connection.

To activate the license:
Log on to the web interface of the product
Go to Support -> Registration - Enter the customer/reseller information and press Register (it is not necessary to enter a license key in this case)
A message will confirm if registration is successful

How do I activate my printed license key card?
Before activating the license, ensure that the ProSecure product is connected to the internet. Refer to the product reference manual if you require assistance with configuring your internet connection.

To activate the license:
Log on to the web interface of the product
Go to Support -> Registration
Enter the first registration key found on the printed license key card and also enter the customer/reseller information
Press Register
A message will confirm if registration is successful
Repeat this step for any remaining keys

How do I activate my license key received via email from my reseller?
Before activating the license, ensure that the ProSecure product is connected to the internet. Refer to the product reference manual if you require assistance with configuring your internet connection.

To activate the license:
Log on to the web interface of the product
Go to Support -> Registration
Enter the first registration key found in the email and also enter the customer/reseller information
Press Register
A message will confirm if registration is successful
Repeat this step for any remaining keys
 
Zuletzt bearbeitet:
Danke! Leider fehlt uns der Key. :(
 
DOch, hab sie gefunden. Registration hat geklappt. Wir hatten sie übersehen. Danke nochnmal für deine Hilfe!
 
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