Frage, Athlon erst unlocken?

[DA]anonymus

Ensign
Frage

Hi Leutz
So, ich hab da wiedereinmal eine Frage.

1. Und zwar, muss ein AMD Athlon Thunderbird 1200 Mhz über die L-Brücken zuerst geunlockt werden, bevor der Multi mittels Jumper auf dem Mainboard erhöht werden kann?
Wir haben mal den Multi via Jumper erhöht, doch beim Systemstart steht weiterhin: AMD Athlon 1200 (133*9)
obwohl der Mutli auf 10 steht. Ist vielleeicht eine Einstellung im Bios dafür verantwortlich?

2. Kennt ihr ein Händler in der Schweiz, der Lüfter und Kühler und solches Zeugs verkauft?

Danke im Vorraus

CU
Anonymus

E

Eagle_B5

Gast
jee en Schwiizer!

Also zerscht mal: Ich han au en AMD TB C 1.33GHz und bi dem sind alli L1-Brugge scho gschlosse gsi, aber wenn du de Multi nid chasch per Switches verschtellä, muesch si wol oder übel mit Bleischtif oder Leitstift verbinde.

Ich hans au langi Ziit nid gschafft, aber jez gats oni Problem!

Ich känn uf jede Fall kein Händler wo vernümftigi Lüfter i de Schwiiz verchauft.

Gang am beschte mal uf http://www.pc-cooling.de/ dä liferet au zu ois.

Ciao

[DA]anonymus

Ensign
Ersteller dieses Themas
Hmmm

hehe, hoi :))
Also es esch eso, de PC esch ebe vo emene Frönd, ond de wott nüt a sim Prozessor omebaschtle :(
merci vör die Siite, die esch gwöss no guet.
Kennsch du no en Firma wo bellig so einzelteili verchouft?
em Megashop send jo ned ombedengt so bellig.
Merci vör d Antwort
CU

Anonymus CH;)

[DA]anonymus

Ensign
Ersteller dieses Themas
ohh

merci, go grad mol go luege!
wenn Du wotsch chasch Dech jo mol onder ICQ: 101569136
mälde!
pc: ich muess mech no met emene AMD k6-2 400Mhz Socket 7 omeschlohhhhhhh
ahhhhhh
CU
Anonymus

Zuletzt bearbeitet:

StErN

Cadet 2nd Year
Hi...

ich hab ein 1400 C. Der bei dem sind die L1 Brücken schon von Werk aus verbunden. Doch wenn ich den Multi auf dem Mainboard umstelle bootet er nicht mehr!!! Was meint Ihr an was das liegen könnte? Sollte ich vielleicht nach der "Malanleitung" von OCinside manuell die Brücken trennen und verbinden ... ob das dann geht? Hat das jemand von Euch schon versucht?