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Spin Tires

Derzeit ersetzen die MOD-Fahrzeuge die Standardfahrzeuge.
Sprich du findest die ganz normal im Spiel bei der Werkstatt oder eben irgendwo in der Pampa rumstehen.

Es soll aber noch ein ordentlicher Mod-Support kommen...:lol:

Gruß
R.A.M.
 
Ja ich muss sagen ich freu mich riesig auf das Update, wird sicher genial vor allem der Steam Workshop.
 
laut den Devs kommt es erst nächste Woche, wenn überhaupt, weil immer mehr Fehler gefunden werden.
Irgendwann könnten die schon mal das freigeben, man wird immer was finden...
 
Ich hätte ja am liebsten einfach eine bug freie Release-Version, vor allem im Hardcore Modus wurde das Spiel über die Zeit immer schlechter und nerviger zu spielen.
Wenn Mods und Custom Maps im Multiplayer funktionieren wirds als Spiel vielleicht ja noch ganz ok...
 
Und ich hätte gerne eine gescheite Kamera:freak:, die jetzige ist seit Release unverändert Sche*#~!"§

Aber immerhin tut sich was, ich hatte das Spiel schon fast abgeschrieben. Durch den offiziellen MOD-Support
kommt dann endlich auch mehr Inhalt....durch die Community.

Gruß
R.A.M.
 
Ja die Kamera ist wirklich das schlimmste überhaupt. Ich Spiel es ja gern mit Lenkrad, aber durch die Kamera wird das fast unmöglich.
 
Wow noch im Oktober! Im Blog hieß es noch es kommt "die nächsten Tage" :D Aber mit solchen aussagen machen die sich keine Freunde. Dann lieber gar nichts zum Termin sagen, ist besser für die meute.
 
In dem Thread kommt sehr oft Pavel zu Wort, er ist der Programmierer des ganzen,
und da wird schon klar das da noch viel mehr kommt, dauert bei nur einem Mann aber halt
alles etwas länger. Ich freu mich auf jeden Fall, ist nach wie vor ein endgeiles Spiel!

Viele Grüße
R.A.M.
 
Jap da gebe ich dir recht! Ich verfolge den Thread auch und was er teilweise Schreibt macht wirklich Hoffnung auf mehr :)
 
Ich lade soeben 489MB für Spintires herunter ;)
 
Kannst ja berichten was besser nun ist.
Freu mich auf heute abend :D
 
Es gibt nun eine Testumgebung wo man alle Fahrzeuge spawnen kann. Zudem kann man nun die Fahrzeuge zum Start auswählen. Beides gut für Mods. Leider fehlt der Workshop noch.
 
Laut Dookie vom Abgefahren!-Youtube-Kanal ist der Workshop noch nicht via Steam-Client erreichbar, man kann sich aber die URL zurechtbauen und im Browser drauf zugreifen (Wenn ich das richtig verstanden habe, spiele Spintires nicht).
 
Hier der vollständige Changelog:
Quelle : http://www.oovee.co.uk/forum/topic/11842-dev231015-update-release-changelog/

22/10/15
- folder/file structure changes
- maps cosmetic changes (+ as a bonus "bushes" spawn location at Proving grounds now works)
- truck format change (mass selector instead of numeric input) + maz7310/535/kirovets700 properties changed slightly
- winch bugfix: stop suggesting winch when attaching different winch (multiple winch MP bug not yet fixed)
- MP bug: wheels not spinning for 4x players game (was a major network bug affecting all MP games, be it 2,3 or 4 players)
- assets improvements (log cart fixes, wooden bridge, logs texture, leaves textures)
- multiple broken achievements bugfixes (fisherman, david, various objective achievements)
- some performance optimisations (collision check when spawning trailers/trucks)
- visual fix: tracks now visible over "dirt bridge"
- "lying spruce" properties changed a bit (more traction so ites easier to get over it)

19/10/15

- logs penetrating trucks in multiplayer fix
- assets updated (wooden bridge, log load stacks, kraz log cart, ground leaves)
- achievements fixes
- objectives completion fixes
- shader misses removed, shader cache size reduces (optimisation and fix)
- long logs trailer removes
- kraz red lights addon removed
- maps improvements

16/10/15

- "tossing" trucks critical bug fixed
- small trees break threshold reduced (uaz469 driving performance!)
- gaz66 stripped off hissing sounds
- servers made incompativle with all previous versions (including leaked beta)
- logs falling off randomly and hanging in midair fixed
- multiplayer winch points out of reach while they shouldnt be
- minor "the Hill" map fixes
- uaz469 accelerations speed reduced
- after "Install missing mods" pressed, remove "missing mods" trucks
- crash happening after "Install missing mods"
- wooden bridge made solid (no unfair holes)
- minor visual tweaks

15/10/15

- garage scrollbar position preserved
- physics fixes for some of the trucks/trailer (capsized carriage trailer)
- trailer rear camera placement fixes
- multiplayer client wheels correct visualisation
- "install missing mods" button in lobby for clients
- uncloaking path synced across players in multiplayer
- multiplayer events notifications (player delivers load, removes cloaking, unlocks garage)
- bug: unlocked garages/removed cloaking/finished objectives not recieved when joining game
- bug: other players' icons still visible after leaving server
- some sounds/assets tweaked
- exploit: unlock achievements by joining games with finished maps
- winch snapping off in multiplayer
- bug: going fullscreen with steam enabled glitches
- maps changes (The Hill mostly)

12/10/15
- localisation fixes
- RU localisation added for new strings
- maz535,maz7310 made more powerfull + diff lock imrpovements
- forest crane rotation bug fixed
- multiplayer truck intercollision glitches fixes
- carriage trailer wheels changed
- camera auto-zoom removed upon user requests
- spawn truck crash fix

11/10/15

- minor GUI fixes
- minor winch/loading fixes
- kirovets steering fix
- minor multiplayer collision fixes
- lobby/server active achievements status fix
- minor map fixes

10/10/15

- camera moves correctly while using multiplay chat
- improvements to truck/mud physics (engine power, dynamics and traction)
- multiplayer log sync redone : instead of trying to sync phys bodies - one player can now ask to acquire load ownership
- icon now shows if multiplayer player is currently browsing game menu (paused)
- forest crane helper visualisation and camera fixes
- cant start lobby unless all but 1 members are "ready"
- widescreen UI clipping fix
- check truck spawn location (dev mode) for intersections
- multiplayer truck interactions fix

08/10/15
- sounds changed (chat sounds, log sounds, gaz-66 sounds, some env sounds)
- mud physics changed
- vehicle behavious changed (gearbox and diff lock)
- level Hill changed (road at the start)
- level Volcano changed (bugs with water)
- all levels tweaked
- truck-choosing dialog speed up
- mods reloaded, truck format changed slightly
- multiplayer sync fixed/improved
- truck stuck / game crash after changing wheels (bug)
- bug with mod dialog buttons inactive fixed
- bug with cloaking not being removed from minimap properly
- wheeltrack visual bugs
- new messagebox when attempting to change time in hardcore/multiplayer (nav mode)
- new crane helper visualisation implemented
- graphics tuned (night time mostly)
- installed mods dont disable achievements (bug)

4/10/15

- Network traffic reduced 3-4 times
- multiplayer trucks interaction improved greatly
- animated physical driver in all trucks
- new trucks (zil-131, kamaz-4310, kirovets-700, maz-537, gaz-66)
- old assets remastered (ural-4320/432010, kamaz-6520/6522, map assets - trees, log heaps)
- maps improved (visually and balance-wise)
- gameplay improved (hardcore = manual log loading only, ability to pick startup trucks for each map)
- new addons (new forest crane, trailers with ability to deliver loads/logs)
- mod support (ingame mod browser + automatic mod download, mod certification by official staff)
- graphics improvements (new tyre track system, mud detalisation increased, special effects etc)
- new trucks sound system (sounds remastered, each truck with unique sound)
- ingame mod testing with ability to reload textures and assets
- Notepad++ plugins (XML visual editing with Truck Editor)
- trucks XML format changed (simplified greatly for ease of modding)
- many many performance optimisations, bug/crash fixes
- nvidia stereo fixes (now working correctly 100%)

18/08/15

- kamaz 4310!
- sound system reworked!
- map/trees changes
- no auto-loading in hardcore; istead we have "log kiosks"

22/07/15

- sounds improved
- bugs fixed
- levels updated
- graphics imrpoved

17/07/15
- batch-update since 13/04/15
- only ENGLISH localisation works for now!!!
- new dev level with dev tools
- new vehicles, addons, wheels
- mud visuals and physics updated!!!
- wheel tracks visuals updated!!!
- lots of graphical improvements!
- various GUI improvements!
- truck sounds improvements!
- optimisations and bugfixes
- k-700 steering mechanism implemented
- minor map tweaks
- map balance feature introduced!
 
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