Mms-empfangen.com

Ich habe bei der Bundesnetzagentur schon Anzeige erstattet
Ergänzung ()

Hallo,

ich habe nun bei der Polizei Anzeige erstattet und den Hoster angerufen. Ich habe dann die URL per E-Mail mitgeteilt und die Seite wird bald vom Netz genommen:

Dear Sir or Madam,

We have received your information regarding spam and/or abuse.

One of our consultants will be in contact with you shortly. Once your email has been processed your enquiry will be assigned an Abuse ID. Please quote this in any future correspondence.

Our office hours concerning abuse enquiries are Monday to Friday (except official holidays) from 08.00 to 16.00 hours (CET).

Important note: When replying to us, please leave the subject line unchanged.


Best regards,
Hetzner-Support

Hetzner Online GmbH
Industriestr. 25
91710 Gunzenhausen
Tel: +49 (9831) 505-0
Fax: +49 (9831) 505-3
abuse@hetzner.de
www.hetzner.de

Register Court: Registergericht Ansbach, HRB 6089
CEO: Martin Hetzner
 
Die Seite lädt eine APK-Datei auf das Handy und diese installiert automatisch noch ein
 
Aber doch nur wenn man die SMS/MMS öffnet, löschen und fertig.
 
Zurück
Oben