... dauerhafte DKB-Visa-Card Probleme bei Amazon.co.uk Bestellungen

mic_mac

Lieutenant
Registriert
Jan. 2009
Beiträge
891
Hallo Leute,

ich habe seid ca. einem Jahr die DKB-Visa-Card:

http://www.dkb.de/privatkunden/dkb_cash/produktinfo/dkb_cash_vm/?referer=21364&affiliate=ct

War damals Testsieger, deswegen habe ich mich dafür entschieden!

Viel einkaufen tue ich damit nicht, aber bei Amazon.co.uk gibt es JEDES mal Probleme! :mad:

Ich bestelle ein paar Artikel direkt über Amazon.cu.ok und ein paar über deren Händlershops...

Bestellungen kann ich erfolgreich abschicken aber nach ca. fünf Tagen flattert diese nette Mail in mein Postfach:

Greetings from Amazon.co.uk,

We're writing to let you know that we are having difficulty processing your Visa (exp. 2014/01) for the above transaction.

We will try charging your credit card again shortly. It is not necessary to place a new order, but you may want to review the payment information for your order and make sure it is correct and current.

To do this:

1. Go to our home page (www.amazon.co.uk) then click "Your Account" on the top right menu.

2. Click "Go" next to "Open and recently dispatched orders" in the "Where's My Stuff" box.

3. After you sign in, you will see all your current open orders. You can click the "View or change order" button beside any order and make changes.

4. Click "Change" button in the "Payment Information" box beside "Payment Method." At this point, you may review your current payment method, choose a different payment method, or enter a new one if the card number has been changed.

Once you have entered your payment card details by editing the payment method on one of your open orders, the card will be registered with your account, but "not" associated to any other open order in your account; you will need to view each "open order" separately and update payment card of any other open order you wish to pay for with this card.

Note that your credit/debit card number cannot be edited but the expiry date and/or cardholder name can be amended. If the credit/debit card number needs to be edited, enter it as a new one.

Thank you for shopping at Amazon.co.uk.

Sincerely,
Amazon.co.uk Customer Service
http://www.amazon.co.uk

Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message.

Zu diesem Zeitpunkt hatten die Amazon Händlershops die Sachen schon verschickt und das Geld dafür konnte Amazon.co.uk komischerweise auch jedes mal abbuchen, aber die noch offenen Bestellungen mit den restlichen Dingen von Amazon.co.uk direkt kann ich dann streichen, bekomme dieses Problem nicht in den Griff, habe die Daten schon so oft erneut eingegebn. :freak:

Wäre echt dankbar über eure Hilfe!!!
 
Zuletzt bearbeitet:
Habe schon länger die DKB Visa Card. Bei mir gab's bisher nie Probleme (Geldabheben im In- und Ausland, Bezahlen im Laden und im Internet).
Da der Fehler ja nur bei amazon.co.uk auftritt würde ich die mal kontaktieren - vielleicht liegt der Fehler bei denen?
 
Zurück
Oben