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bei der geschwindigkeit mit der man DOOM spielt brauchst echt nen übelkübel.
aber Fallout 4 mit entsprechenden optischen mods könnt ich mir sehr spassig vorstellen.
lustig wär ein Witcher 3 mit VR
Teleportation ist die absolute Plage. Sollen sich die Leute halt an klassisches Laufen gewöhnen
Hab erst neulich wieder Quake und Doom in VR gespielt. Das ist einfach sehr viel immersiver, als durch die Gegend zu skippen.
Doom ist doch nur ne "VR Demo", nicht das ganze Spiel.
edit:
Additionally, my left hand also let me move around the environment. When I pointed it at the ground, a blue teleportation node appeared with an arced stream through the air designating where I’d appear next. It worked a lot like The Gallery’s “Blink” movement system in practice. When I asked a Bethesda representative if this was the final version of the movement system, they refused to comment, but my gut is telling me no.
The biggest concern I have for a real-time first-person shooter in VR with an open world to explore is that, I could easily teleport up to an enemy, blast them with a shotgun in the face, then easily just teleport back away. That sort of jab-and-run system seems like the most effective form of combat, and it feels like a cheap and silly thing to enable. It would also make stealth sections even easier since you could theoretically bypass sections of the game simply by teleporting around or across obstacles.
War heute im Obi und hab mir die Bauteile für einen Vive Gun Controller besorgt: http://imgur.com/1N8SFsy
Die Fallout4VR News hat für mich jegliche andere E3 Ankündigung in die Bedeutungslosigkeit verbannt...
Ich freu mich wie verrückt, das wird der Hammer!
trane87 schrieb:
Naja, hoffentlich gibt es in Fallout 4 das Locomotion System von VR zGame.