ich habe eine itunes dll in das system 32 verzeichnis gelegt und einen raidcontroller treiber installiert, danach konnte ich mit firefox unter win xp nicht mehr mit den o.g. einstellungen ins netz, habe den raid controller treiber deinstalliert und neugestartet, gleiches problem. habe dann, "keinen proxy" verwenden unter firefox aktiviert und nun geht es (sonst könnte ich hier ja nicht schreiben
. weiß jemand ne lösung? seltsam :/
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Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
Firefox lädt nicht mit Proxy Einstellungen des Systems
- Ersteller Caine1
- Erstellt am
sasdensas schrieb:Manche Malware richten einen Proxy ein, um den Traffic zu manipulieren. Hast du die Dateien aus den offiziellen Quellen verwendet?
hmmmm kann mich nicht mehr sehr gut erinnern... (nicht gut ich weiß), kann ich die dll dann löschen und nochmal laden?
diese meldung poppte immer auf!

und hier habe ich die datei runtergeladen.
http://originaldll.com/file/libdispatch.dll/19992.html
und hier habe ich die datei runtergeladen.
http://originaldll.com/file/libdispatch.dll/19992.html
sasdensas
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Hier ein Auszug der Support-Seite: http://support.apple.com/kb/HT1923
http://support.apple.com/kb/HT1923 schrieb:Quit the following programs if they are running:
iTunes
QuickTime Player
Apple Software Update
From the Start menu, click Control Panel.
In Control Panel, click the "Uninstall a program" link as shown below. The Programs and Features Control Panel opens.
Alternately, if you do not see the "Uninstall a program" link, click Programs and Features.
Select iTunes from the list of currently installed programs. Then, click Uninstall.
When asked if you would like to remove iTunes, click Yes.
After the uninstallation is complete, do not restart your computer if you are prompted to.
If you see other iTunes entries in the list, remove them as well by repeating steps 4-6.
Remove any iPod Updater applications that are listed the same way you removed iTunes.
Remove all instances of QuickTime the same way you removed iTunes.
Remove all instances of Apple Software Update the same way you removed iTunes.
Remove all instances of Apple Mobile Device Support the same way you removed iTunes.
Remove all instances of Bonjour the same way you removed iTunes.
Remove all instances of Apple Application Support the same way you removed iTunes.
Restart your computer.
In most cases removing iTunes and its related components from the Control Panel will remove all supporting files belonging to those programs. In some rare cases those though, files may be left behind. After following the previous steps, you should confirm that the following files and folders have been removed. If any are left behind, remove them now:
C:\Program Files\Bonjour
C:\Program Files\Common Files\Apple\
C:\Program Files\iTunes\
C:\Program Files\iPod\ Note: Follow the additional steps at the end of this article if you receive the alert "Cannot delete iPodService.exe: It is being used by another person or program" when trying to delete this folder.
C:\Program Files\QuickTime\
C:\Windows\System32\QuickTime
C:\Windows\System32\QuickTimeVR
If you have a 64-bit version of Windows, you will need to confirm that the following folders have been removed as well:
C:\Program Files (x86)\Bonjour
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\
C:\Program Files (x86)\iTunes\
C:\Program Files (x86)\iPod\ Note: Follow the additional steps at the end of this article if you receive the alert "Cannot delete iPodService.exe: It is being used by another person or program" when trying to delete this folder.
C:\Program Files (x86)\QuickTime\
C:\Windows\SysWOW64\QuickTime
C:\Windows\SysWOW64\QuickTimeVR
After verifying that iTunes is completely uninstalled, restart your computer and then download and install the latest version of iTunes.
If the issue you are troubleshooting is not resolved after following these steps, it is not necessary to remove and reinstall iTunes multiple times. Instead, you may find helpful information on the iTunes Support page, such as troubleshooting steps related to specific alert messages.
chrigu
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- Mai 2012
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ja, klar.... nur dumm dass der offizielle apple server unter http://appldnld.apple.com lautet nicht anders. also hast du dir irgendwas runtergeladen und als admin in dein system integriert, egal ob infiziert oder nicht für dein windows tauglich.... tolle sache. am einfachsten wäre wahrscheinlich ein komplettes formatieren der c: partition, da du A) keine ahnung hast, was diese dll bewirkt. B) dein system nun als korrumpiert/verseucht anzusehen ist.Caine1 schrieb:diese meldung poppte immer auf!
Anhang anzeigen 352079
http://originaldll.com/file/libdispatch.dll/19992.html
und hier habe ich die datei runtergeladen.
hab die datei gelöscht und nen virescanner laufen lassen, nichts gefunden, sollte ich den rechner nochmal formattieren?
habs ja von chip.de geladen das itunes.
Ergänzung ()
chrigu schrieb:ja, klar.... nur dumm dass der offizielle apple server unter http://appldnld.apple.com lautet nicht anders. also hast du dir irgendwas runtergeladen und als admin in dein system integriert, egal ob infiziert oder nicht für dein windows tauglich.... tolle sache. am einfachsten wäre wahrscheinlich ein komplettes formatieren der c: partition, da du A) keine ahnung hast, was diese dll bewirkt. B) dein system nun als korrumpiert/verseucht anzusehen ist.
habs ja von chip.de geladen das itunes.
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