rename( "Borderlands" );
Binaries -> Ordner -> rename( "Borderlands\Binaries" )
DLCSetup -> Ordner -> rename( "Borderlands\Binaries\DLCSetup" )
Alf.dll -> Datei -> umbenennen( "Alf.dll", 0 )
DFA.dll -> Datei -> umbenennen( "DFA.dll", 1 )
DFA_left.bmp -> Datei -> umbenennen( "DFA_left.bmp", 2 )
DFA_top.bmp -> Datei -> umbenennen( "DFA_top.bmp", 3 )
DLCSetup.exe -> Datei -> umbenennen( "DLCSetup.exe", 4 )
lang_dfa.ini -> Datei -> umbenennen( "lang_dfa.ini", 5 )
setup.ref -> Datei -> umbenennen( "setup.ref", 6 )
PhysXLocal -> Ordner -> rename( "Borderlands\Binaries\PhysXLocal" )
PhysXLoader.dll -> Datei -> umbenennen( "PhysXLoader.dll", 0 )
Windows -> Ordner -> rename( "Borderlands\Binaries\Windows" )
WPF -> Ordner -> rename( "Borderlands\Binaries\Windows\WPF" )
Resources -> Ordner -> rename( "Borderlands\Binaries\Windows\Resources" )
ContentBrowserDefs.xaml -> Datei -> umbenennen( "ContentBrowserDefs.xaml", 0 )
ContentBrowserStyles.xaml -> Datei -> umbenennen( "ContentBrowserStyles.xaml", 1 )
PreferencesWindow_En-US.xaml -> Datei -> umbenennen( "PreferencesWindow_En-US.xaml", 2 )
UnrealEdCSharp_En-US.xaml -> Datei -> umbenennen( "UnrealEdCSharp_En-US.xaml", 3 )
...
Engine -> Ordner -> rename( "Borderlands\Engine" )
...