Zotac RMA Service

Selflex

Lieutenant
Registriert
März 2005
Beiträge
955
Hallo liebe Forenmitglieder,

habe eine noch alte Grafikkarte die seinen dienst quittiert hat. Nun habe ich mit Zotac in Germany kontakt aufgenommen und alle 7 Punkte treffen für eine Eventuelle Reparatur
zu.

Mein Problem ist jetzt, das ich jetzt eine Vorgangsnummer von Germany Support erhalten habe und diese nach England rma@zotac.com versendet habe.

Es hieß zunächst, das im Falle eines selbstverschuldens ich eine Summe ca . 25 Pfund bezahlen müsste sonst nur die Portokosten für den Versand. In den Schreiben von RMA@zotac.com ist es jetzt so

Zitat:
Dear Customer,

Please note this service is only available for customers in EU countries.

Your product has been accepted for the RMA service. Please arrange to pay £25.85 per card through PayPal to process your RMA case. This charge includes the testing, replacement and return of replacement product; it would not include you send the faulty product from you. Please note it will be returned to you un-repaired if the product is burnt, physically damaged or out of warranty. Also the replacement product subjects on our buffer stock; it may take 45-days on return your replacement product.

Please fill out the excel document attached with the information requested and return it to rma@zotac.com after paid your payment to our Paypal account if you accept this arrangement.

We only accept payment by Paypal, account selina@service-partner.co.uk

After you have paid through PayPal, we will receive an email from them confirming this, so please do not email us letting us know that you have paid. We will come back to you with all the other necessary information to continue the RMA process. If you have not had any contact from us within 2 weeks of this email, please contact us again regarding your case. If you do not have a Paypal account you can set one up within a few minutes.

Please ensure that you fully complete the payment with PayPal. If your payment transaction is still pending with PayPal within 30 days, the transaction will be automatically cancelled

Kindest regards,
RMA team


Was haltet Ihr davon, vorallem was ist das für eine Paypal Email Selina@service-partner.co.uk ? Habt Ihr änliche Erfahrungen damit gemacht?

Danke Selflex
 
Ich würde an Deiner Stelle einfach beim deutschen Service nochmal kurz nachfragen.

Die selina@... kommt mir auch etwas komisch vor. Lass sie Dir vom deutschen Service bestätigen und notier Dir den Namen des Mitarbeiters, mit dem Du gesprochen hast.

Die Geschichte mit 25 Pfund hab ich jetzt noch in mehreren anderen Foren gelesen, da kommst Du wohl nicht drum rum.
 
Hallo und Danke für die Antwort!

Mit dem deutschem Support habe ich bereits kontak aufgenommen, mal sehen was die dazu sagen.

Vorallem erwartet man typische Paypaladresse wie Zotac@.. oder ähnlich.
Bin halt ein bisschen skeptisch geworden man weis ja nie :-)

Danke für dein Feedback
Selflex
 
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