michael_knight
Lt. Commander
Ist das zufällig die Maxtor 7Y250M0?CrAzY DiD schrieb:Hab mich jetzt für die Maxtor Maxline III mit SATA entschieden. Die 250 GB Version
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ist das zufällig die Maxtor 7Y250M0?CrAzY DiD schrieb:Hab mich jetzt für die Maxtor Maxline III mit SATA entschieden. Die 250 GB Version
Also meinst Du so was ie das Tool von Seagate für meine HD1?madthebad schrieb:traue ich dem prog nicht so ganz.
schau mal lieber nach nem tool direkt vom hersteller der platten von maxtor gibts das auf jeden.
Die vier Modelle von CrAzY DiD gehören der Serie "Deskstar 120 GXP" an, welche nicht mehr als aktuell anzusehen ist.Sherman123 schrieb:Das Problem mit den aktuellen IBM Platten scheint nicht neu zu sein.
Siehe Post #10Sherman123 schrieb:Wieso?
Außerdem liefen sie bei mir nicht 24/7!!
RMA number: 62622912
The returned defective hard disk drive was received and the replacement hard disk drive has not been shipped yet.
RMA issued on August 29, 2004
Defective hard disk drive received on September 02, 2004
Please be aware that you may experience a delay in receiving your replacement disk drive based on stock availability. If product is available, your replacement order will be processed within 14 working days after the receipt of your defective disk drive.
These third-generation MaXLine drives offer up to 300GB storage capacity and are designed for mean time to failure (MTTF) of 1 million hours (based on a statistical sample) for low-I/O duty cycle midline and nearline applications.
So siehts aus - oder SCSI. Laß aber nicht außer Acht, dass eine solche Festplatte auch eines Tages kaputt gehen kann.CrAzY DiD schrieb:Das heisst dann im Klartext, dass wenn ich diese Pladde als Windows Pladde benutzen würde wär die WD Raptor besser.....
RMA number: 62622912
The returned defective hard disk drive was received and the replacement hard disk drive was shipped.
RMA issued on August 29, 2004
Defective hard disk drive received on September 02, 2004
Replacement hard disk drive sent on September 08, 2004
RMA number: 62625190
The returned defective hard disk drive was received and the replacement hard disk drive has not been shipped yet.
RMA issued on August 30, 2004
Defective hard disk drive received on September 07, 2004
Please be aware that you may experience a delay in receiving your replacement disk drive based on stock availability. If product is available, your replacement order will be processed within 14 working days after the receipt of your defective disk drive.