Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden. Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
Ich möchte mir gerne eine neue Grakka kaufen.Es soll vieleicht eine NVIDIA werden,nur möchte ich über meinen LCD Zocken ! Nur möchte ich über den HDMI ausgang nicht nur Bild sondern auch den TON haben wie bei einer ATI Karte.Hatte schon eine ATI.Habe gelesen das es mit der neuen Serie von NVIDIA auch möglich ist.
Speaking of audio, let’s quickly discuss the audio/video capabilities of the GTX 400 series. GF100 has the same audio/video capabilities as the 40nm GT 200 series launched late last year, so this means NVIDIA’s VP4 for video decoding (H.264/MPEG-2/VC-1/MPEG-4 ASP) and internal passthrough for audio. Unfortunately the latter means that the GTX 400 series (and other first-generation Fermi derivatives) won’t be able to match AMD’s Radeon 5000 series in audio capabilities – NVIDIA can do compressed lossy audio(DD/DTS) and 8 channel uncompressed LPCM, but not lossless compressed audio formats such as DTS-HD and Dolby TrueHD. This leaves the HTPC crown safely in AMD’s hands for now