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Bericht Hitman: Absolution angespielt

Hi,

Frage zum Schwierigkeitsgrad:
Mir gefälllt ja der Wallhack-Modus garnicht. Der ist auch nicht mehr verfügbar auf der höhsten Schwierigkeitsstufe. Auch sonst gefällt mir dass die Gegner nicht einfach mehr und ich weniger Aushalte, sondern das Spiel laut dem PcGamesTest realistisch schwerer wird.

Dort steht, dass man mit Hilfe von eben dem Instinkt-Modus wichtige Dinge findet. Frage ist, ob man nicht auf der höhsten Stufe einfach nur zu viel verpasst.

gruß
jan
 
kibotu83 schrieb:
hats schon jemand und kann mal berichten wie es ist?

Es wird doch erst morgen spielbar sein, wenn Steam es frei gibt.

Verfügbar: 20 November 2012

Dieses Spiel wird in ungefähr 17 Stunden freigeschaltet

Für die arbeitenden Hitman-Fans ist es also erst morgen Abend soweit.
Vielleicht sollte man ein Tag Urlaub machen :-)
Ergänzung ()

PS: Schau mal bei Gamestar. Da gibt es einen ausführlichen Test zum neuen Hitman, u. Geschichte in Sachen Hitman
 
Zuletzt bearbeitet:
Wenns rechtzeitig kommen würde wäre es genialst.
Am Mittwoch ist Feiertag bei uns. :)
Optimal um die Zeit bis zum eintreffen von AC3 zu überbrücken. :D
 
ich hab mir 6 teile vom walkthrough da oben angesehen und ja, es scheint zu beginn wirklich sehr linear zu sein was den aufbau der ersten missionen angeht. der typ ist aber überall ohne kills durchgekommen, was mich da schon wieder positiver stimmt, wenn ich mir ansehe, was der wtf-video typ da zusammen-ge-rambo-ed hat für bildmaterial. die ersten stunden sollen auch quasi reine fluchtsequenzen sein, was dann auch das warum erklärt. ich frag mich zur zeit, ob das auch so weitergeht oder ob es irgendwann in alter manier mit offeneren arrealen weitergeht.
 
Sicher sehr geil, wenn man dann am Ende 100 Accounts hat und für jedes Spiel umloggen muss. /facepalm

Sorry, wenns nicht anders geht heutzutage, dann mach ich es so, oder kaufs mir nicht. Ist allemal besser als "Ich kaufs mir, und heul dann rum, dass ich es nicht weiterverkaufen kann".

Ich z.b. verkaufe i.d.R meine Games nicht mehr, Jäger und Sammler-Mentalität, also hab ich den neuen Hitman Teil mit meinem Standard-Steamaccount preordert.

Zum Thema: Hab eh morgen frei, daher werde ich heute abend dann hoffen, dass wirklich nur die ersten Level so extrem Linear sind. Wenn sie im späteren Verlauf kleiner Ausfallen als die bekannten aus den ersten Teilen, ist das nicht weiter schlimm, solang ich genug zum "experimentieren" habe und es verschiedenste Lösungswege gibt.
 
Puh... da wird die Grafikkarte ja richtig gefordert. Komme auf 30-40 FPS, aber dafür sieht es auch verdammt gut aus. So schlimm sind die geringen Frames auch nicht, da es kein schneller Shooter ist. Es lässt sich auf jeden Fall Super spielen und alles geht flüssig von der Hand. Genial.
 
Ich hab mir heute Morgen einen Key für 32,77€ gekauft und lade es derzeit runter.

Ich war am Anfang unschlüssig ob ich es mir kaufen soll, aber als eines der hoch gewerteten Reviews dann sagte "this is not call of warfare dutyops 2, not even close" und ein niedrig gewertetes Review dann eben genau das kritsierte, habe ich zugeschlagen. Endlich mal wieder Denken, Taktik und nicht stupides Rumrennen in Rambo-Manier? Her damit!

Am meisten freue ich mich auf den Online-Mode, bei dem man eigene Aufträge entwerfen und diese dann mit anderen teilen kann. Hab aber grad mal 1,5 von 12GB geladen...
 
Hab heute morgen bis 11 Gb geladen, werd heute abend dann den Rest laden.

Den Contracts mode finde ich auch genial, quasi jeden Tag neue Aufträge, zwar in den selben leveln, aber das ist ja egal.
Das Problem bei vielen ist sicher, dass sie mit der Hitman manier nicht viel anfangen können und gleich die Knarren rausholen. Und dazu ist das Spiel halt nicht so wirklich gedacht hoffe ich.
 
Ich hatte Samstag Abend doch noch bei greenmangaming.com die Prof. Version vorbestellt u. hatte mich mit knapp 4 Stunden Sniper-Challenge mich schon mal auf Hitman eingestimmt. :-)

Hatte gestern Nachmittag dann meinen offiziellen Key gesendet bekommen, und konnte gestern Abend schon vorausladen. 13805 MB

Dann kann es ja los gehen heute Abend. Endlich :-)


PS: Zu erst wurde angezeigt, das 25792 MB geladen werden müssen.
Dann waren es aber doch nur 13805 MB.
Was mag die Differenz sein. Die DVD u. das Artbook in digitaler Version ?
Hatte ja die Prof. Version gekauft.
 
Zuletzt bearbeitet:
Pfff dann bin ich mal gespannt was bei der Gtx680 noch geht. 500€ und dann nur 40Fps? Kein Wunder zocken immer mehr auf Konsolen.
 
Also ich hab 11,9GB für die Standardversion gezogen und kann es jetzt spielen. Ich denke deine 13,8GB beinhalten schon die zusätzlichen Features.
Ergänzung ()

Sehr praktisch:

Der Launcher hat unter Optionen einen Benchmark mit dem man direkt mal die Einstellungen testen kann. Mit meiner HD5870 und Core i7 860 läuft es auf Mittel mit 31FPS min, 38FPS avg und 52FPS max ohne Global Illumination und Tesselation in 1920x1080 und 4xMSAA.
 
Nvidia 570
1920x1200
Settings: Ultra
MSAA: 2x
-> 25 FPS Min, 32 FPS Average ... mal schauen ob mir das ausreicht ...
Jemand einen Tipp welche Option viel Leistung zieht und wenig Unterschied macht?
 
vielleicht behebt dieser neue Beta Treiber einige FPS Probleme in Hitman: Absolution. LG

GeForce 310.61 Beta Drivers:

http://www.geforce.com/whats-new/articles/nvidia-geforce-310-61-beta-drivers-released

eForce 310.61 Beta Drivers: An Essential Upgrade For All Hitman: Absolution & Planetside 2 Players
By Andrew Burnes On Mon, Nov 19 2012 | Drivers
The new GeForce 310.61 beta drivers are now available to download. Otherwise identical to last week's 310.54 beta driver, 310.61 beta improves compatibility in Hitman: Absolution and Planetside 2, and supports a new Black Ops II SLI profile that's available through NVIDIA update.

If you have any feedback please leave a comment at the bottom of the article, and if you have a technical issue please report the problem via the NVIDIA Display Driver Feedback Form.

Note: We're releasing the 310.61 beta drivers ahead of schedule so gamers can play Hitman: Absolution without delay. Because of this you may have difficulty finding the driver through the usual avenues, so please jump direct to the download pages via the following links:

Desktop - Windows Vista, Windows 7, Windows 8 32-Bit: Download Here
Desktop - Windows Vista, Windows 7, Windows 8 64-Bit: Download Here
Notebook - Windows Vista, Windows 7, Windows 8 32-Bit: Download Here
Notebook - Windows Vista, Windows 7, Windows 8 64-Bit: Download Here
GeForce 310.54 Beta Driver Release Notes
An essential upgrade for all GeForce GTX gamers, our new 310.54 beta drivers are loaded with enhancements for over two dozen of your favorite games, including Call of Duty: Black Ops II and Assassin’s Creed III, which receive performance improvements of up to 26% compared to your current driver.

Today’s driver also adds a new and improved version of TXAA anti-aliasing to Call of Duty: Black Ops II and Assassin’s Creed III, allowing GTX 600 Series users to maximize image quality and eliminate unsightly temporal aliasing in two of the year’s most popular games. Furthermore, there’s a handy new Sparse Grid Supersampling feature for all GeForce GTX users that improves image quality when using the advanced anti-aliasing technique, and for SLI users there are new Hawken, Hitman: Absolution, Natural Selection 2 and Primal Carnage profiles.

Performance Improvements
In last month’s GeForce 310.33 beta driver we improved performance by up to 15% in nine games, and this month we’re improving performance by up to 26% in twenty games. Leading the charge in the 310.54 beta driver is a 26% boost for the upcoming and eagerly-anticipated Call of Duty: Black Ops II, which hits stores tomorrow, followed by an 18% boost for The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, a 17.8% boost for Assassin’s Creed III, which arrives in stores November 20th, and a 12.9% boost for Battlefield 3.

Below, we detail the complete range of optimizations packed into the 310.54 beta drivers using the GeForce GTX 680 and GTX 660; at home you should expect to see performance improvements on any system utilizing a GeForce GTX 400, 500, or 600 series GPU, though obviously to varying degrees.

Results & Benchmark Settings:

Aliens vs. Predator: Performance increased by 3.4% at 1920x1080 when using max settings, tessellation, and Advanced Shadows.
Assassin’s Creed III (Pre-Release Build): Performance increased by 17.8% at 1920x1080 when using max settings and Normal Anti-Aliasing, by 7.1% at 2560x1600 using the same settings, and by 9.8% at 1920x1080 when using max settings and Very High Anti-Aliasing.
Batman: Arkham City: Performance increased by 7.6% at 1920x1080 when using Very High detail settings, Tessellation High, PhysX High and FXAA High. At 2560x1600, using 4xMSAA, performance increased by 5.2%.
Battlefield 3: Performance increased by 13% at 1920x1080 when using Ultra settings in a single-player Paris benchmark; at 2560x1600 an improvement of 7.9% was recorded. Using High settings, an improvement of 15.3% was registered at 1920x1080.
Borderlands 2: Performance increased by 5.3% at 2560x1600 when using max settings and PhysX High. At 1920x1080 performance increased by 3.3%.
Call of Duty: Black Ops II: Performance increased by 26% at 1920x1080 when using max settings and 8xMSAA. At 2560x1600 performance increased by 24.1%.
Civilization V: Performance increased by 23.7% at 2560x1600 in a late-game benchmark using max DirectX 11 settings.
DiRT 3: Performance increased by 4.3% at 1920x1080 when using Ultra DirectX 11 settings and 8xMSAA.
Dragon Age 2: Performance increased by 8.5% at 2560x1600 when using max settings.
Hard Reset: Performance increased by 3.6% at 1920x1080 when using Ultra settings and FXAA.
Just Cause 2: Performance increased by 3.2% at 1920x1080 when using max DirectX 10 settings and 8xMSAA.
Medal of Honor: Warfighter: Performance increased by 5.7% at 1920x1080 when using High settings.
Metro 2033: Performance increased by 4.6% at 1680x1050 when using max DirectX 11 settings, Depth of Field, and Advanced PhysX.
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat: Performance increased by 4.7% at 2560x1600 when using Extreme settings. At 1920x1080 performance increased by 4.2%.
Shogun 2: Total War: Performance increased by 3.5% at 2560x1600 when using max DirectX 11 settings, and by 3.3% at 1920x1080.
Sniper Elite V2: Performance increased by 3.5% at 2560x1600 when using max settings, AA High, and 2.5x Supersampling. Without Supersampling, performance increased by 3.8%.
StarCraft II: Performance increased by 6.2% at 1920x1080 when using Ultra settings.
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena: Performance increased by 18% at 2560x1600 when using max settings.
The Elder Scrolls V: Skyrim: Performance increased by 5% at 2560x1600 when using Ultra settings in an indoor scenario, and by 4.7% at 1920x1080.
The Witcher 2: Assassins of Kings: Performance increased by 3% at 1680x1050 when using max settings and anti-aliasing. At 1920x1080 performance increased by 2.8%.
Unigine Heaven 3.0: Performance increased by 3% at 1920x1080 when using max DirectX 11 settings and Extreme Tessellation. At lower settings and resolutions performance increased by up to 4%.

Results & Benchmark Settings:

Assassin’s Creed III (Pre-Release Build): Performance increased by 5% at 1920x1080 when using max settings and Normal Anti-Aliasing.
Batman: Arkham City: Performance increased by 3.9% at 1920x1080 when using Very High detail settings, Tessellation High, and 4xMSAA.
Battlefield 3: Performance increased by 9.8% at 1920x1080 when using High settings in a single-player Paris benchmark; at 1680x1050 an improvement of 10.3% was recorded. Using Ultra settings, improvements of 8.1% and 7.7% were recorded at 1680x1050 and 1920x1080, respectively.
Call of Duty: Black Ops II: Performance increased by 23.8% at 1920x1080 when using max settings and 8xMSAA. At 2560x1600 performance increased by 23.3%.
DiRT 3: Performance increased by 3% at 1920x1080 when using Ultra DirectX 11 settings.
Dragon Age 2: Performance increased by 4.7% at 1920x1080 when using max settings and 8xMSAA.
Hard Reset: Performance increased by 4.5% at 1920x1080 when using Ultra settings.
Medal of Honor: Warfighter: Performance increased by 4.3% at 1920x1080 when using High settings.
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena: Performance increased by 8.7% at 2560x1600 when using max settings.
The Elder Scrolls V: Skyrim: Performance increased by 7.4% at 1920x1080 when using High settings in an outdoor scenario; at 2560x1600 an improvement of 7.3% was recorded. Using Ultra settings, improvements of 4.8% and 4.5% were recorded at 1920x1080 and 2560x1600, respectively.
Call of Duty: Black Ops II & Assassin’s Creed III TXAA Anti-Aliasing
At the launch of the GeForce GTX 680 last March we announced a new form of advanced anti-aliasing called TXAA, exclusive to Kepler-based GTX 600 series video cards. Utilizing a custom anti-aliasing resolve, a temporal filter, and Multisample hardware anti-aliasing, TXAA is designed to remove almost all aliasing from a scene, and eliminate temporal aliasing, the distracting movement of aliased lines when the player’s viewpoint is in motion in-game.

In July we launched the TXAA-enabled GeForce 304.79 beta drivers, and in August The Secret World, Funcom’s technologically-advanced MMO, became the first game to support the new anti-aliasing technique. Gamers and the independent press agreed that the result was super smooth, free of troublesome aliasing, but some felt the new TXAA-enhanced image was too soft. To that end, Timothy Lottes, NVIDIA’s FXAA and TXAA mastermind, has improved the technique, making it sharper and more defined.

With today’s 310.54 beta driver installed, Kepler GTX 600 series users will be able to evaluate the fruits of Tim’s labors for the first time, in Call of Duty: Black Ops II and Assassin’s Creed III, which both feature full in-game TXAA support.

NVIDIA Fullscene Sparse Grid Supersampling Anti-Aliasing Enhancement
Several years ago Fullscene Sparse Grid Supersampling Anti-Aliasing was added to the GeForce drivers as an advanced anti-aliasing option for those with high-end systems. When enabled and correctly configured, SGSSAA significantly increases the quality of Multisample Anti-Aliasing, helping remove aliasing that even 8xMSAA struggles with.

Configuring SGSSAA to reach this level of detail can at times be tricky due to the need to counteract texture blurring that occurs when using the technique. With a Negative LOD Bias, applied via NVIDIA Inspector, texture quality can be restored, but unfortunately the correct value can only be ascertained through trial and error.

Following repeated calls from users for a solution, we silently introduced an automatic LOD Bias feature in last month’s 310.33 beta driver, which we’re pleased to officially announce today. Now, users need only enable Sparse Grid Supersampling in the profile of a compatible game in NVIDIA Inspector, and the new feature will do the rest.

New SLI Profiles
As always, our new driver includes new profiles for today’s top titles, increasing multi-GPU performance.

Call of Duty: Black Ops II – Added and updated SLI profile via NVIDIA Update (latest version released November 19th)
Hawken – Added SLI profile
Hitman: Absolution – Added SLI profile
Natural Selection 2 – Added SLI profile
Primal Carnage – Added SLI profile
As noted above, we have released a Call of Duty: Black Ops 2 SLI profile via NVIDIA Update, which is installed by default alongside the drivers. To force an immediate download of the profile, right click the NVIDIA tray icon and select "Check for updates."

The GeForce 310.54 beta drivers also include a few new bug fixes, and a PhysX package compatible with older titles, such as Trine, Unreal Tournament III, and Metro 2033.

For complete details about every change, check out the GeForce 310.54 beta driver release notes.

You can download the GeForce 310.61 beta drivers with one click from the GeForce.com homepage. If you have any feedback please drop us a note in the comments section below, and if you have a technical issue please report the problem via the NVIDIA Display Driver Feedback Form.
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Zuletzt bearbeitet:
Keine wirkliche Performance-Steigerung bei mir mit neuen Treibern, aber läuft auch mit weniger FPS ganz gut - ich schleiche ja auch die meiste Zeit xD

PS: Ich mag den schwarzen Humor ... ich sage nur der Wachmann am Fenster, der sich wie ein kleines Kind über den Anruf vom Arzt freut dass er kein Prostatakrebs hat :king:
 
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