Filme raten - mit Bildern (2008)

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Moment! Ich war nur 20 Sek zu spät. Gonzo ist net der einzige wo fiel Vilme kuckt^^-

20 sekunden dies halt ausmachen. :p

[Edith]
Nö und nochmal nö. ;)

Anhänge

• PDVD_002.JPG
    PDVD_002.JPG
    40,5 KB · Aufrufe: 247
  • PDVD_005.JPG
    PDVD_005.JPG
    73,9 KB · Aufrufe: 252
Zuletzt bearbeitet:
Magnolia?Firewall?

Noch keiner diesen erschütternden Film, nach einer wahren begebenheit, gesehen?

Anhänge

• PDVD_008.JPG
    PDVD_008.JPG
    44,3 KB · Aufrufe: 243
  • PDVD_012.JPG
    PDVD_012.JPG
    34,4 KB · Aufrufe: 240
Na, wenn du so kommst, dann muss es entweder An American Crime oder Jack Ketchum's Evil sein.

Mystic River?

Richtig Camillo.
Erschütternder Film.
Keine ahnung wie Menschen so was einem anderen antun können und der Film zeigt nicht mal die schlimmsten Taten die dem Mädchen von ihrer Tante angetan wurden.
Think the movie was disturbing? It was actually tame compared to what really happened. I'll use the same names as the movie..

*Meg stated something about a boyfriend she once had, Ruth immediately thought she was a prostitute and pregnant and often kicked her hard in the groin. Meg's autopsy showed her gentitals to be horribly mutilated as a result of the repeated kicking.

*Due to the psychological torture and simple ignorance of sexual reproduction, Meg actually believed she was pregnant and feared for the life of her unborn child.

*Due to the repeated kicking to the groin, Meg became incontinent and would wet the bed, as punishment, she was forced by Ruth to perform an awkward striptease and insert a coke bottle in her vagina. Repeated bed-wettings caused her to be locked in the basement because she was too dirty to live with the rest of the household.

*She had over 100 cigarette burns on her body at the time of her death.

*To "cleanse" her of her "wickedness", Ruth would bath her in scolding hot bath water. Later, salt would be rubbed into the burns. Meg's autopsy showed layers upon layers of skin that had just peeled off.

*Ruth and her 12 year old son would force Meg to eat her own urine and feces.

*All of Meg's fingernails had been pulled back.

*Many of the neighborhood children, including Ruth's seven children, some older teenagers and some as young as eleven, would beat and torture Meg, it became a favorite passtime. All of the children felt that since they had Ruth's permission and since she was an adult, it would shield them from wrong-doing.

*One of the neighborhood boys that took part in the torture was a fifteen year old who was very large for his age, he would use Meg as a punching bag to practice Judo on, he would often flip her about and toss her into walls.

*All of the torture seen in the movie actually happened with the exception of one...Meg was never raped. Aside from the Coke bottle, no sexual abuse took place. Ruth considered Meg to be unclean and none of the children wanted to be considered "perverted" in the eyes of Ruth. Ruth also didn't want her reputation to be tarnished as a "slut" if she did anything sexual or allow anything sexual to happen to Meg.
Sylvia Likens

Ja, ich habe das Buch gelesen - wirklich unfassbare Geschichte!

Das neue Rätsel werde ich heute Nachnittag hier reineditieren, bin momentan nicht zu Hause.

Hab gerade die Wikipedia-Artikel durch. Mich überkam mehrfach ein Schaudern beim Lesen. Gruppendynamik kann - wenn es in die flasche Richtung geht - erschreckend unmenschlich sein.

Jungs, der Thread heisst "Filme raten - mit Bildern". ;)

Okay Folks,
nachdem Gonzo uns die knallharte Realität präsentierte, folgt nun die Abteilung surreal.
Here we go:

EDIT:
Hmm komisch, ich bin mir sicher, dass gefühlte 90% der Mitleser hier die großartige Schauspielerin (und mittlerweile auch Regisseurin) aus Bild 1 kennen.
Na dann weiter, der zweite Screenie zeigt die Szene aus der gegenüber liegenden Richtung. Könnte helfen... :)

iznbr.jpg

baqo2.jpg

[Der Übersicht halber habe ich neu gepostet, nicht editiert]

Zuletzt bearbeitet:
Ein Foto hätte gereicht:
eXistenZ!

FFA! (weil ich mir jetzt schwer einen hitner die Bidne kippen werde)

<ist das der film mit dem komischen spiel, wo die sich mit so nabelschnüren einklicken! >

@lnstinkt: mein ich doch

@ Instinkt
Tja, hättest du mal früher reingeschaut.
Ansonsten: Skol! Wünsche einen amtlichen Schädel in der Früh... :D

@ culo
Du hast ebenfalls gelöst und kannst somit ein neues Rätsel platzieren, wenn's dir danach gelüstet.

@ all
Die aparte Dame aus den Screenies ist übrigens Sarah Polley, den meisten bestimmt bekannt aus 'Dawn of the dead' (Remake).

Ansehen ist und bleibt Pflicht:
existenz_cover.jpg

Street Kings?

Ffa

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben