SirPopelAlot
Lt. Commander
- Registriert
- Nov. 2009
- Beiträge
- 1.712
Moin Leute,
ich habe Probleme eine Entscheidung zu treffen ! Ich habe bereits aus den fehlern gelernt, aber dennoch brauche konstruktive Hilfe
Ich habe mir ein Handy bei Gearbest bestellt und es kam defekt an, so defekt das es als Handy unbrauchbar ist ! Daraufhin habe ich mich bei dem Support gemeldet und der schrieb mir diese Nachricht.
In this situation, please review our possible solutions:
1)Return the item back to us
You can return the item back to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.
Once we receive the item , we can exchange or offer a product refund $209.99 back to your GB wallet. As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.
2)Keep the item and accept a partial refund on Wallet (credit)
We can offer $35 on your GB wallet and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your refund is 1USD = 5 points ,3USD=3*5 points => get 15 points etc) This amount can be used for your future orders.
Learn more about wallet benefits: http://www.gearbest.com/about/gb-wallet.html
Check out how to use point :http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew
3)Resend a replacement (No return)
We can resend you a replacement but we kindly ask you cover partial cost of item and the shipping fee which is $165.
We will then arrange a shipment and send you an invoice if you choose this option.
Can you please let me know your decision?
You may check the cost of returning item back to us in China before deciding.
So etwas ist man aus Deutschland einfach nicht gewohnt ! Ich weiß noch nicht was ich machen soll.. Es gibt anscheinend einen Garantiepartner in Deutschland welcher auch sehr dubios ist. Die alternative wäre es Paypal zu kontaktieren, aber ich bin mir unsicher ob dies etwas bringt.
Zumindest bin ich mir sicher das die 3"Solutions" von Gearbest abzocke sind.
Ein versand nach China kostet ca. 50 Euro =(... Kann man darauf bestehen das ich es zu deren Versandhaus in Ungarn schicke ?
grüße
Jannik
ich habe Probleme eine Entscheidung zu treffen ! Ich habe bereits aus den fehlern gelernt, aber dennoch brauche konstruktive Hilfe
Ich habe mir ein Handy bei Gearbest bestellt und es kam defekt an, so defekt das es als Handy unbrauchbar ist ! Daraufhin habe ich mich bei dem Support gemeldet und der schrieb mir diese Nachricht.
In this situation, please review our possible solutions:
1)Return the item back to us
You can return the item back to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.
Once we receive the item , we can exchange or offer a product refund $209.99 back to your GB wallet. As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.
2)Keep the item and accept a partial refund on Wallet (credit)
We can offer $35 on your GB wallet and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your refund is 1USD = 5 points ,3USD=3*5 points => get 15 points etc) This amount can be used for your future orders.
Learn more about wallet benefits: http://www.gearbest.com/about/gb-wallet.html
Check out how to use point :http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew
3)Resend a replacement (No return)
We can resend you a replacement but we kindly ask you cover partial cost of item and the shipping fee which is $165.
We will then arrange a shipment and send you an invoice if you choose this option.
Can you please let me know your decision?
You may check the cost of returning item back to us in China before deciding.
So etwas ist man aus Deutschland einfach nicht gewohnt ! Ich weiß noch nicht was ich machen soll.. Es gibt anscheinend einen Garantiepartner in Deutschland welcher auch sehr dubios ist. Die alternative wäre es Paypal zu kontaktieren, aber ich bin mir unsicher ob dies etwas bringt.
Zumindest bin ich mir sicher das die 3"Solutions" von Gearbest abzocke sind.
Ein versand nach China kostet ca. 50 Euro =(... Kann man darauf bestehen das ich es zu deren Versandhaus in Ungarn schicke ?
grüße
Jannik