Prophet
Lt. Junior Grade
- Registriert
- Juni 2001
- Beiträge
- 478
QUANTUM3D: REALTIME Graphics Sub System :
.) 19.2 GB/sec graphics memory bandwidth
.) 180 Megapixels per second trilinear filtered texture fill rate
.) 8 Megatexel texture memory
.) 10-pixel triangles per second Full-scene hardware anti-aliasing
Wers glaubt und das nötige Kleingeld hat kann den Schwachsinn sogar hier bestellen :
http://cgi.ebay.co.uk/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1291742452

.) 19.2 GB/sec graphics memory bandwidth
.) 180 Megapixels per second trilinear filtered texture fill rate
.) 8 Megatexel texture memory
.) 10-pixel triangles per second Full-scene hardware anti-aliasing
Wers glaubt und das nötige Kleingeld hat kann den Schwachsinn sogar hier bestellen :
http://cgi.ebay.co.uk/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1291742452


Zuletzt bearbeitet: